do góry
  • Godziny pracy urzędu:
    Pn.:
    7.00 - 17.00,
    Wt - Cz:
    7.00 - 15.00,
    Pt:
    7.00 - 13.00
    e-mail
  • ul. Jana III Sobieskiego 290a
    42-580 Wojkowice
  • tel.
    32 769-50-66
    fax
    32 769-50-73
Wojkowice herb
KoronawirusSytuacja epidemiologiczna na terenie powiatu będzińskiego Zmiany organizacyjne z powodu termomodernizacji Urzędu Miasta
Strona główna Informator Koordynator ds. dostępności

Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Wojkowice

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miasta Wojkowice wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
  3. monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt

Łukasz Kacperski - młodszy referent w Wydziale Polityki Miejskiej 
, 327602086 wew. 15.

ZARZĄDZENIE w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. dostępności.
Deklaracja dostępności

 

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H